Pod koniec marca z inicjatywy WMZPN odbyło się spotkanie osób odpowiedzialnych w kilkunastu klubach naszego województwa za obszar marketingu i komunikacji. Efektem tego spotkania jest rozpoczęcie prac nad stworzeniem podręcznika dobrych praktyk z zakresu klubowego marketingu i komunikacji oraz zainicjowanie powstania przy WMZPN Komisji Marketingu i Komunikacji.
Jeśli ktoś jest chętny pomóc przy tworzeniu takiego podręcznika prosimy o kontakt z Emilem Wojdą, Dyrektorem Biura WMZPN – emil.wojda@wmzpn.pl
W pierwszej kolejności zamierzamy opracować porady w następujących obszarach:
- social media (facebook, youtube, instagram, titktok, X)
- gadżety klubowe
- transmisje meczów i video treści na sociale (np. wywiady, kulisy, pojedyncze akcje z meczów)
- tworzenie grafik
- strona www
- organizacja i promocja meczu, w szczególności “ściągnięcie kibiców” i atrakcyjne otoczenie meczu (np. strefa cateringowa, strefa dla dzieci)
- organizacja pracy, pozyskiwanie ludzi z wewnątrz klubu i z zewnątrz
Następnie zajmiemy się kolejnymi tematami w szeroko pojętym obszarze marketingu klubowego i komunikacji.
Osoby, które do tej pory wyraziły chęć zaangażowania się w tworzenie podręcznika i udziału w pracach Komisji Marketingu i Komunikacji WMZPN:
- Emilia Nowicka – Olimpia Olsztynek
- Justyna Niedzielska – Tęcza Biskupiec
- Paweł Jakubowski – Constract Lubawa
- Bartek Waszczuk – Rominta Gołdap
- Max Rogalski – Drwęca NML
- Krystian Knobelzdorf – GKS Wikielec
- Maciej Żynda – Sokół Ostróda
- Paweł Wicha – Zamek Kurzętnik
- Michał Libuda – Concordia Elbląg
- Mateusz Fiodorowicz – Błękitni Orneta
- Łukasz Wietecha – Drewneks Sampława
- Dawid Murawski – Mazur Ełk
- Rafał Bałdyga – Gwardia Szczytno
- Piotr Lipski – GKS Stawiguda / WMZPN
- Rafał Herman – WMZPN
- Emil Wojda – WMZPN
- Marek Kleitz – komentator sportowy, dziennikarz