Powstanie podręcznik dobrych praktyk z zakresu klubowego marketingu i komunikacji

Pod koniec marca z inicjatywy WMZPN odbyło się spotkanie osób odpowiedzialnych w kilkunastu klubach naszego województwa za obszar marketingu i komunikacji. Efektem tego spotkania jest rozpoczęcie prac nad stworzeniem podręcznika dobrych praktyk z zakresu klubowego marketingu i komunikacji oraz zainicjowanie powstania przy WMZPN Komisji Marketingu i Komunikacji.

Jeśli ktoś jest chętny pomóc przy tworzeniu takiego podręcznika prosimy o kontakt z Emilem Wojdą, Dyrektorem Biura WMZPN – emil.wojda@wmzpn.pl

W pierwszej kolejności zamierzamy opracować porady w następujących obszarach:

  • social media (facebook, youtube, instagram, titktok, X)
  • gadżety klubowe
  • transmisje meczów i video treści na sociale (np. wywiady, kulisy, pojedyncze akcje z meczów)
  • tworzenie grafik
  • strona www
  • organizacja i promocja meczu, w szczególności “ściągnięcie kibiców” i atrakcyjne otoczenie meczu (np. strefa cateringowa, strefa dla dzieci)
  • organizacja pracy, pozyskiwanie ludzi z wewnątrz klubu i z zewnątrz

Następnie zajmiemy się kolejnymi tematami w szeroko pojętym obszarze marketingu klubowego i komunikacji.

Osoby, które do tej pory wyraziły chęć zaangażowania się w tworzenie podręcznika i udziału w pracach Komisji Marketingu i Komunikacji WMZPN:

  1. Emilia Nowicka – Olimpia Olsztynek
  2. Justyna Niedzielska – Tęcza Biskupiec
  3. Paweł Jakubowski – Constract Lubawa
  4. Bartek Waszczuk – Rominta Gołdap
  5. Max Rogalski – Drwęca NML
  6. Krystian Knobelzdorf – GKS Wikielec
  7. Maciej Żynda – Sokół Ostróda
  8. Paweł Wicha – Zamek Kurzętnik
  9. Michał Libuda – Concordia Elbląg
  10. Mateusz Fiodorowicz – Błękitni Orneta
  11. Łukasz Wietecha – Drewneks Sampława
  12. Dawid Murawski – Mazur Ełk
  13. Rafał Bałdyga – Gwardia Szczytno
  14. Piotr Lipski – GKS Stawiguda / WMZPN
  15. Rafał Herman – WMZPN
  16. Emil Wojda – WMZPN
  17. Marek Kleitz – komentator sportowy, dziennikarz